Доставка
• Доставка компанією Нова Пошта здійснюється всією територією України до обраного вами відділення. Перед тим як оформити замовлення, будь ласка, переконайтеся на сайті Нової Пошти, що обране вами відділення/поштомат працюють. Після відсилання вашого замовлення ми надамо номер експрес-накладної, за яким ви зможете відстежувати статус відправлення. Коли посилка надійде до обраного вами відділення, Нова Пошта відправить вам СМС-сповіщення. Замовлення необхідно забрати протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження до обраного вами відділення, інакше посилка повернеться до магазину.
• Кур'єрська доставка компанією Нова Пошта здійснюється на обрану вами адресу. Перед прибуттям кур'єр Нової Пошти зв'яжеться з вами, щоб уточнити час та адресу доставки. Вартість такої доставки залежить від фактичної та об'ємної ваги, габаритів посилки, регіону.
Терміни доставки Нової Пошти залежать від регіону, Перевізника та воєнної ситуації.
Дякуємо за розуміння.
Способи оплати
• Післяплатою у разі доставки замовлення Новою Поштою. Відправлення замовлення післяплатою здійснюється лише за передоплатою 150 грн. У разі, якщо Покупець не забрав товар із пошти або відмовився на пошті передплата 150 грн не повертається, це витрати на транспортні послуги та упакування. Також хочемо звернути вашу увагу на те, що за послугу "післяплата" компанія Нова Пошта стягує додатково 20 грн +2% від загальної суми замовлення.
• Оплата на сайті карткою вашого банку через систему онлайн-платежів LiqPay.
• Грошовим переказом на картку ПриватБанку через систему Приват24, або просто поповненням картки у найближчому терміналі самообслуговування ПриватБанку. Цей спосіб оплати є найвигіднішим, комісія за грошовий переказ складає кілька гривень.
• Безготівковий розрахунок також доступний при придбанні товарів в інтернет-магазині tarlini.com.ua. Якщо ви бажаєте оформити замовлення на фірму, вкажіть це у коментарях або у телефонній розмові з нашим менеджером. Ми підготуємо всі документи для оплати та надішлемо вам на пошту.
Пакування посилок та необхідність перевіряти їх при отриманні.
Ми ретельно пакуємо ваші посилки, щоб вони дісталися до вас цілими та неушкодженими. Проте при транспортуванні транспортною компанією може статися багато неочікуваних ситуацій. Кожна посилка застрахована, саме тому на пошті отримувач зобов'язаний перевірити посилку на цілість* та механічні пошкодження. Якщо раптом з посилкою/товаром щось не так, наполегливо просимо вас негайно дзвонити нашим менеджерам, які зможуть вас проконсультувати. Якщо ви знаходитесь на пошті (чи перевіряєте у присутності кур'єра), ми можемо вам оперативно допомогти: відіслати товар на заміну, поки самі будемо вести перемовини з транспортною компанією з приводу пошкодженого товару.
Тобто ви не втрачаєте гроші та отримуєте товар замість пошкодженого під час транспортування. Обов'язкова умова: зв'язатися з нами та зафіксувати в акті приймання-передачі посилки усі пошкодження.
Увага! Товар, пошкодження якого було виявлено без присутності представників транспортної компанії (вдома, дорогою додому, т.д.) і без відповідного акта приймання-передачі, заміні не підлягає!
Безкоштовне подарункове пакування
Послуга "Безкоштовне подарункове пакування" - ми з великим задоволенням запакуємо ваше замовлення у гарну подарункову обгортку. А ще зробимо це абсолютно безкоштовно!
Будь ласка, зверніть увагу, що послуга "Безкоштовне подарункове пакування" передбачає пакування 1 місця, розмірами не більшого ніж 250х250х250 мм. Пакування більш габаритних посилок чи пакування більшої кількості місць оплачується додатково (від 50 гривень кожна наступна одиниця).
*Звертаємо Вашу увагу на те, що наразі для відкриття посилки у подарунковій обгортці вам доведеться її пошкодити. Враховуйте це при додаванні до замовлення цієї послуги.
Доставка в інші країни
Ми з великим задоволенням відішлемо продукцію нашого магазину до будь-якої точки світу, де б ви не знаходились. Міжнародну доставку замовлень ми робимо Укрпоштою. Товар надсилається після 100% передоплати. В оплату входить вартість товару та вартість доставки. Вартість доставки буде залежати від тарифів перевізника. Повний прорахунок вартості доставки, ми зможемо зробити після формування замовлення. Кожна посилка отримує міжнародний код відстеження, за допомогою якого ви зможете відстежувати статус відправлення.
Участь у конкурсах
Перемагаючи у конкурсах, що проводяться на офіційних сторінках в Instagram і Facebook, а також у конкурсах, які проводяться спільно з TARLINI home, ви можете забрати подарунок з нашого шоуруму TARLINI home. У випадку, якщо переможець конкурсу мешкає в іншому місті, відсилання подарунку відбувається компанією "Нова Пошта", а транспортні витрати сплачуються отримувачем.